Tränat...skönt!!!!

Så nu är jag hemkommen efter min löpträning. Det blev 5,3 km på 30 min, vanlig löpning alltså ingen intervall idag....så jädrans skönt när det är gjort men sjukt tråkigt när man är igång. Att springa vanligt är inte lika kul som intervall träningen :) Men men....nu är det gjort och jag har även slängt i mig lunch. Nu blir det en snabb dusch och sen promenad med Nisse för att hämta hem min älskade lilla Moa. När vi sen kommer hem så får vi besök av Ina och hennes son Alfred som är 1 år....då blir det fika :)



Albin blir mer o mer rastlös av att bara ligga och göra ingenting...vem blir inte dte liksom ;) Så idag blev det premiär av gåstolen, han står dock bara stilla men tyckte det var kul att komma upp och få pilla lite på leksakerna på bordet framför honom. För en stund var det helt ok, sen blev han så klart trött på det med...hahahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0