Tråkigt

Ja, det har varit en tråkig dag...förutom när jag var hemma hos Camilla. Åkte till henne vid 10 tiden och sen hämtade vi ut hennes Iphone4..."ögonstenen" :) Därefter fikade vi och försökte få igång den där manicken. Inte det lättaste ska jag säga, dock redde våra kloka hjärnor ut det ihop och nu fungerar den som smort och hon är mer än nöjd :)
I övrigt idag har det blivit träning, en promenad och lek med barnen. Lite matlagning och nattning och nu är det soffan. En tidig kväll till sängs kan jag väl hoppas på....kanske man kan hinna i kapp lite med sömnen. En typisk söndag som har varit ganska så tråkig.


Jag o Moa satt o målade med målarfärg och kritor. Albin höll oss sällskap. Han är väldigt nöjd när han får komma upp och sitta för då får han ju vara med. Han tycker inte att det är särskilt populärt att ligga på rygg längre. Ser ju inget då.

Titta vilken fin teckning vi gjorde och som nu pryder vårt kylskåp :) Inte det lättaste att rita runt Albins små korta o små tjocka fingrar. Han knep rätt bra fast jag knep hårdare när jag öppnade dem så jag kunde rita runt dem :)


Moa lånade Dennis keps och tänkte att den skulle inspirera till teckningarna...söta!


Albin satt bara och var glad hela tiden...är han nöjd är mamma nöjd.

Imorgon kommer min kära pappa hit på en fika. Det ser Moa framemot...jag också. Nä, lite tv tittande blir det nu och kanske en kopp te...hmmm, de är ju gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0