Ta bort ormen...

Vid halva elva tiden igår kväll så vaknade Moa och var jätte ledsen och förtvivlad. Jag kom upp till henne och hon sa kom in mamma, kom in mamma. När jag kom in i rummet så sa hon...ta bort ormen där borta. Vardå? Där borta.....Jag kollade igen o visade.
Där var ju så klart ingen orm men hon var sten säker. Stackars liten! Sen fick hon sova i vår säng...då sa hon: var är Nisse? Under sängen sa jag....bara Nisse där under sa hon?? För att försäkra sig om att där inte var någon orm. Söta lilla Moa. Förstår så små barn att dem drömmer?! Vi sa ju det till henne men förstår hon det tro? Hon fick ro igen i alla fall och somnade gott bredvid mig istället, sen vaknade hon dock kl., 06 i morse...
Usch, den där sovmorgonen känns llllåååååånnnngggggttttt borta. *snark*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0