Swish...

Hoppsan, klockan är redan halv 1. Vart tog dagen vägen och snart kommer min pappa på en fika :) Dock har vi ju i o för sig hunnit med en del. Uppstigning, blöjbyten, påklädning, frukost, matat Albin 2 gånger, varit ute en timme med hunden, ätit mellis, ätit lunch, duschat och städat nedanvåningen. Tänk så effektiv jag blev nu när inte Dennis är hemma helt plötsligt :) Bra ju!!! Nu är det som det ska vara i rutiner här hemma, Dennis jobbar och jag är hemma med barnen...han har även jouren denna veckan.



Tog en bild på Moa min när vi åt lite mellis iform av päron. Nu ska jag ner på golvet till Moa för att bygga det stora pusslet i väntan på pappa...ha de bra så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0