Shopping på hög nivå :)

Idag var det då dags för den efterlängtade Ullareds trippen ihop med mamma o syrran. Lika trevligt varje gång och det har blivit vår grej :) Vi körde kl. 4 och kom fram 15 minuter innan GeKås öppnade....Det var kö :( Men det gjporde ju inget för det var inte så lång kö och inte så mycket folk så vi kom ju in direkt när dem öppnade. Vi gick igenom allt på drygt 4 timmar och handlade en hel del.
För min del blev det mest kläder till Moa, sen till Albin, någon leksak till Moa...inte mycket för hon har redan så mycket. Sen köpte faktiskt jag ett par jeans och en lång kofta. Brukar annars inte hitta några kläder till mig.
Det blev även ett par bakformar och två termosar, ett USB minne och lite hygienartiklar. Jag är mer än nöjd och tyckte jag fick MYCKET för pengarna...som alltid!
Vill inte längta livet av mig men nu blir det till attt se framemot hösten och nästa tripp.....ha ha ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0