Ny dag, nya tag

Då var det måndag igen och natten hade kunnat vara bättre. Suck, Albin är så förkyld så han höll mig vaken mellan 03 och 5:30 :( Det är syndom honom...sen var det dags att gå upp kvart i sju. Jag efterlyser en sovmorgon igen!!
Jaja, bara till att gå upp och ta nya tag. Blöjbyten, påklädning och frukost. Nu sitter jag här, Moa kollar på Musses klubbhus och när det är slut ska vi ta på oss för att traska ut med Nisse. Det blir först en runda med honom sen ska jag faktiskt ta och springa en runda med vagnen...tycker nog Moa blir kul :)
Jajaj...måndagen är välkommen fast jag känner mig sliten och trött.



Mina underbara barn som håller mig i full gång konstant :)

Kommentarer
Postat av: Kajsa

så söta! :)

Den blåa mössan var grym ^^

2011-04-12 @ 17:13:36
URL: http://bessys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0