Nu är jag här

igen...woho eller?! Dagen har varit så himla härlig. Skogsturen med Linda och barnen var jätte mysig. Solen sken och det var riktigt varmt och skönt. Vi gick en runda och sen blev det fika...så  klart!!! Moa sa när vi åkte hem...det var roligt mamma!!! *sötnos*





Jätte mysigt hade vi :)
När vi kom hem städade vi över huset lite snabbt, slappade, gav Albin mat och sen gick vi för att möta upp Dennis när han slutade på sitt jobb. Vi traskade hemåt och då blev det GRILLNING!!!! YAY...årets första grillning är avklarade och det var dunder gott. Nu är vi mätta och nöjda och barnen sover... kvälln ät välkommen och jag ska ladda mina batterier för imorgon blir jag hämtade vid 04 tiden och turen tar mig mot Ullared och det välkända varuhuset......here we come!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0