Myror...blääää

Såna här räligt små kryp springer just nu runt i vår hall. Mindre trevligt måste jag få säga. Jag köpte myrdoser i morse för vi har haft ett par stycken, men när jag kom hem såg jag inga. Och inte under dagen i heller, men nu såg Dennis dem lulla omkring i hallen. UT med er!!!!!!! Upp med doserna direkt så hoppas jag att det ska hjälpa. usch pi!!!

Nu sover barnen och jag ska slänga in tvätten i torktumlaren och kanske sätta på en ny maskin. Det beror på om jag orkar hänga upp det sen...hahaha. Sen ska vi ta o ha fredagsmys med en god macka och vår goda nyttiga chokklad dricka. Imorgon är det lördag och det betyder ätardag så den ska vi börja med en frukostbuffé ihop med Maria och Theo...mysigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0