Morgonfix i vanlig ordning

Ja, tisdagen avr kommen och med den alla dem vanlig morgon rutinerna :) Tänk vad man är inrutad som människa. I alla fall jag. Allt likadant varje dag i stort sett...hemskt när man tänker på det tycker jag. Anyway, ungarna är klara, påklädda och fått frukost. Albin leker på golvet och Moa springer runt och leker med Nisse. Det är alldeles strax tid att gå till dagis för lämning av Moa, sen blir dte hem och lämna Nisse och vidar etill gymmet för min o Albins del :) Det ska tränas bröst och mage idag....


Moa sitter med måttbandet och instruerar Albin i hur man mäter och så mäter hon honom lite :) Sötnosar....och dem är MINA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0