Minneslunden



Idag skulle söta morfar fyllt 86 år och det blir så klart ett besök på mminneslunden. Där tänkte jag lägga dessa fina blommor. Tre stycken Garbara blommor, det är min favorit :) Jag ska dit med mamma och syrran och det känns bra.
Hade en jätte konstig dröm i natt, jag drömde om morfar och om ett släktträd som mormor o morfar hade med foton i. Mamma frågade om det var någon som var intresserad av det och jag sa direkt JAG. Svårt att förklara och jag vet att detta låter konstigt, men i drömmen så drömde jag om att morfar satt bredvid mig och jag la min arm på hans arm och jag kände verkligen att han var där. jätte konstigt, men i morse så vaknade jag med ett annat lugn, precis som om jag har träffat honom. Önskade att det var så :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0