Lördags mys :)

Johopp, så var lördagen kommen och med den Valborgsmässo afton. Alla myrorna var lika dumma och blev lurade av våra fällor....they are dead!!!! Har inte sett en enda myra och igår innan jag gick och la mig så kryllade det av dem...usch!!
Anyway, nu är jag och barnen precis hemkomna efter en frukost buffé med Maria och Theo nere i byn. Både Dennis och Eddie har fysträning nu på morgonen så då kunde ju lika bra vi umgås :) Det var trevligt och mysigt.
Vår strikta diet denna vecka har gett resultat. - 2 cm om magen och 300 gram på vågen....dock inte mycket men med tanke på att jag inte har kunnat träna så mycket för Dennis har haft jouren och jag har mest promenerat så är jag NÖJD!!! idag är det ätar dag och imon börjar en ny hård vecka...hoppas på lite bättre resultat nästa lördag morgon. Nästa vecka kan jag träna ordentligt också + att jag har ju 2,1 mil att träna imför...puh!!!



Mina älskade barn, dem är för goa.
Ikväll blir det grillning och gott med Eddie, Maria och Theo...hoppas på en mysig och skön kväll. Trevlig Valborg alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0