Kalas

Nu är vi precis hemkomna från kalas hos min syster. Vi kom dit kkl. 13 och sen körde Dennis vid 14 tiden för han skulle ha jouren en stund idag. Vi stannade så klart och det blev middag och glass :) Moa var hel nöjd. Hon lekte som vanligt en massa med Jennifer. Dem var både ute och inne och höll låda.

Här sitter dem och kollar på film..Nallen i det blå huset :)

Jag känner mig slö o trött så ikväll blir det verkligen en lugn kväll. Lite film, antagligen "luftslottet som sprängdes". Stieg Larssons triologi är ju den absolut bästa!! Imorgon blir det träning och en träff med Camilla så hon kan få sin lilla ögonsten :)

Kommentarer
Postat av: Camilla

HAHA Jaaaa jag längtar tills imorgon :))

2011-04-02 @ 19:20:37
Postat av: Angelica

Hahaha har den kommit nu.... Hoppas ni får en trevlig kväll

2011-04-02 @ 21:35:08
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/
Postat av: Angelica

Hej! Japp jag hra pratat med Nican och jag kommer med på fredag :)

2011-04-03 @ 19:51:01
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0