Inte lätt att vara lillebror :)

Idag när jag hämtat Moa på dagis så blev det lekplatsen istället för ett besök av Ina o Alfred. Det blev lite kaos hemma hos dem så tiden rann iväg :( Men vi träffade upp med Linda o Lucas för lek på lekan och det var hur kul som helst. Moa älskar att vara ute och leka och blev så klart ledsen när det var dags att gå hem..stackare. Dennis kom o mötte upp oss och då blev hon lite gladare. När vi kom hem blev det malagning och lek.



Moa lekte med lillebror och serverade honom kaffe...hmmmm, lite tidigt kanske. Han behöver INTE mer energi än vad han redan har...hahahha :) Det är inte lätt att vara lillebror och assistera levande docka för Moa. Albin tycker Moa är rolig och ler varje gång hon tittar på honom eller han ser henne. Dem är så söta och det är verkligen roligt att ha två barn tätt. Visst är det jobbigt och det gäller att ha tålamod men när man ser dem ihop och hur söt Moa är med Albin så smälter det i hjärtat. Det kommer nog bli roligt när dem blir lite större och verkligen kan leka ihop. Hade jag fått göra om allt så hade jag definitivt inte ändrat på ålders skillnaden mellan mina barn. Den är perfekt enligt mig!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag håller med om åldersskillnaden! Det är så häftigt nu att se att Sofia och Valter verkligen leker små lekar tillsammans.

2011-04-20 @ 10:05:13
URL: http://weilandholmgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0