Football it is

Jajamen, sambons favvo lag spelar just nu på Viasat...så klart Manchester United :) Jag som inte är ett så stort fan av fotboll sitter mycket hellre vid datorn och surfar runt. Finns ju mycket skit på nätet...eller?! Rensade min inbox i mailen och hittade lite gamla bilder på Moa tagna av Elins mamma. Här är en och där var Moa 1 år.



Oj oj oj vad tiden springer....Vilkn sötis :)
Nu har man en liten kotte till och han är 4 månader...eller blir det på torsdag. Moa är alltid så go med honom. Ligger han på golvet så vill hon ligga bredvid. Idag la hon sig bredvid honom och höll honom i handen...dem var så söta. Låg o tittade på varandra och så sa Moa: Han skrattar åt mig mamma...hahhaha
När han är ledsen och skriker så säger hon: Ingen fara Albin, mamma kommer och så klappar hon på honom. Man skrattar för sig själv när man hör det.



Härom kvällen så sprang Moa upp och ner ur sängen när hon skulle lägga sig så sa
Dennis till henne: Nu räcker det Moa, nu går du in och lägger dig.
Moa hytte med fingert och sa: du säger inte till mig
Dennis: Jo, det gör jag visst för här hemma är det mamma o pappa som bestämmer.
Moa: NÄ, jag bestämmer
Oj, vad jag skrattade för jag kunde se det hela framför mig..."lill chefen" 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0