Beroende

Hur kan man egentligen vara beroende av ett program där det sitter x antal människor instängda i ett hus? Ni förstår ju att jag så klart pratar om Big brother. Ja, beroende är väl till att ta i kanske men de är himla kul att titta på. Vilka dumma människor det finns och OMG vad folk kan bli, ja allt möjligt, när dem får i sig sprit.
I alla fall så försvann vår tv 11 häromdagen och det var ju mindre kul eftersom det är dem som visar Big brother och jag blev nästan lite sur *pinsamt* hahahaha....Men gissa vad?!
IT´S BACK!!!!!! Woho....så ikväll blir det BB. Hahhahaa.



Idag har det varit strålande väder så vi passade på att vara ute en hel del och då kom pappa. Vi gick en runda ihop och sen var vi här hemma. Han kom vid 13 tiden och gick vid 18 tiden så det var jätte skoj. Dennis kom hem o vände. Eftersom han har jouren så har han övning nu ikväll och har fortfarande inte kommit hem. 
Jag har varit ute en runda till med Nisse, tvättat lite och nattat barnen. Nu sitter jag i soffan och ska slå över tvn på kanal 5 och se Ullared :) Imorgon är det tisdag och dagis dags för Moa och min lilla söta mamma kommer på besök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0