Annandag påsk!

Nu var snart påsken slut och vi har varit hos Dennis föräldrar, min mamma och idag kommer min pappa hit på middag. Idag börjar Dennis sin jour också, så nu är det ensamma promenader och ha kidsen 24 timmar om dygnet :) Ingen ensam tid denna vecka, så det får bli träning när Moa är på dagis.
Nu ska jag dra ett varv med dammsugaren, sen kommer syrran med Jennifer och Joakim. Då ska vi gå till en lekplats.


Goa Albin igår när vi skulle till mamma på Påsk middag och så här fin var Moa:



Jag vill så gärna ha en bra nybörjar kamera som har ett bra pris. Inte en digitalkamera...någon som har ett bra förslag som kan sånt där med kameror???????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0