Aj aj aj...

AJJJJJJJ....jag brände mig på stekpannan :( Himla dumt. på underarmen....det svider....piss!!!! Får nog ett fint långt märke där, snyggt ju! Annars idag så har ju söta kusin varit här...vi lunchade och satt ute på vår baksida i solen och jag har fått FÄRG! Woho....äntligen ser man lite frisk ut...hahahah!



Efter att jag hämtat Moa på dagis så gick vi till ankdammen och matade alla ankorna. Alla o alla, där var inte så många och endast hanar. Honorna ligger väl på ägg nu så snart kanske man får se ank bebisar istället :) det var lagom mycket ankor för Moa, hon kan tycka dem är lite skrämmande när dem är så många och för närgånga. Idag var ok! Sen var v i ute hela eftermiddagen och fick massa sol på oss.



Nu på kvällen har vi grillat lax....riktigt gott var det. Mumma!!! Albin fick ligga inne på golvet, nöjd ändå. Han har ju också varit ute hela eftermiddagen, får vara försiktig med honom o solen, fast han alltid är i skuggan, den tar ju där också. 
Nu kollar Moa på tecknat, Albin snurrar runt på golvet hela tiden och jag ska in o duscha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0