Äggisar :)

Åhhh...finns det något godare än en riktigt muk och god macka med kaviar och ägg på?! Svar: NÄ...det är äggisar det. Riktigt gott!!! Yammi, mums...ligger två sådana mackor på min tallrik nu. En skål kesella står bredvid också :) Dagen löprunda är avslutad och det blev ca 6 km...med vagn. Väldigt nöjd och det var riktigt skoj och skönt. Jag sprang med Maria och Theo vilket gjorde det roligare :)
Väl hemma så blev det mat i Albin, vi har ju börjat med smakisar nu. Jag har kokat potatis och morötter till honom och han tycker det är gott. Han har även fått prova mango puré. Han blir ledsen när han inte får mer...hahahah



Lite kladd och lite spill men det får man räkna med...bara gulligt :)
Nu ska jag sätta mig ner och skriva matlista för 2 veckor fram och sen en handlar lista till det...behövs storhandlas känner jag. Känns mest ekonomiskt att skriva matlista så behöver man inte ner och handla varje dag och då slipper man alla dem där impulsköpen som kanske är lätt att man gör annars ;)
Sen ska Nisse lämnas till frissan och Moa ska hämtas på dagis....fullt upp..som vanligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0