Välkommen!!!!

Så nu är vi här.....den nya bloggen är född. YAY!!!!
Eftersom lillkillen inte kommit ännu, och min tanke var att ha Moa o lillebror i adressen, så visste jag inte riktigt vad jag skulle döpa bloggen till. Det fick helt enkelt bli underbaralife. För det är precis vad jag tycker att mitt liv är. UNDERBART!!!!

Skillnaden på denna bloggen och förra är att nu är det jag, Caroline som skriver, och inte Moa. Det är mina egna ord och tankar som kommer att printas ner...Den kommer handla om allt från att vara mamma till två små och vår vardag till lite lyx och flärd som man kanske kan unna sig då o då.
Ny sak är också att det kan komma fler inlägg under en dag så bläddra gärna ner så ni inte missar nåt ;) och andra dagar kanske det inte kommer nåt inlägg alls.

För er som inte följde Moas blogg men är nyfikna på hennes första tid i livet får gärna gå in o kika på www.moisblogg.bloggspace.se den kommer dock inte att vara aktiv längre utan nu är det denna som gäller.

Nu är de godnatt för så länge så återkommer jag inom kort...


Kommentarer
Postat av: Angelica

Va fin blogg du skaffat här :)kram på er

2010-11-24 @ 11:58:17
URL: http://angeeliiica.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0