Snö, snö och jättekallt



Japp...kallt var det här. Brrrr...-10 stod bilen på när Moa blev lämnad på dagis. Inte nog med det så blåser det lite också så det sticker ordentligt i snoken :)
Förmiddagen var gången och det är snart dags att hämta Moa igen....vad har jag fått gjort idag egentligen. Tja, inte så mycket faktiskt. Var hos Dennis syster en stund efter lämningen för att lämna av lite bilder. Därefter hem, hade ju bestämt med Linda att vi skulle ut med hundarna och försöka få igång vårt födande :) Hundarna kom ut med ingen bebis ännu :( Vi var ute i 1 ½ timme....hur nu det kunde gå till. Snack, snack och snack...så går tiden. Mycket trevligt som vanligt. Tanken var att vi skulle gå en jättebra och mysig runda men där var alldeles för mycket snö så det fick vara så....en bit kom vi innan vi bestämde oss för att vända. Ett par fina bilder fick vi till också. Visst är det mysigt här ute på "landet"?! Nu ska jag försöka hinna slänga mig i ett varmt bad och värma min kropp innan det blir hämtning av lillan.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0