På promenad

Idag gick vi upp vid 7 tiden och då blev det lite tecknat så klart...som vanligt på  morgonen. Sen frukost och därefter promenad med Nisse. Det var riktigt blåsigt och det snöade...inget skönt väder men hunden måste ju ut :) Vi tänkte bara gå en runda runt område...tar ändå sin tid i detta väglag och med vagn.
Lagom tills rundan var lsut stötte vi ihop med Linda och hennes son Lucas. Dem bor på vår gata...alltså väldigt nära oss och dem skulle ut och gå sin sväng och frågade om vi ville hänga på....Ja, varför inte, när vi ändå var ute. Moa gick redan så Lucas fick också gå. Det tar sin tid det med när dem små ska gå. Mycket snö och lek och bus. Kuligt!! Visst är dem fina. Det skiljer 4 månade på dem och Lucas är äldst. Vi har samma färg på våra ytterkldäer fast han har overall och jag har jacka :) Båda två ska ju få syskon nu i december. Lucas får en lillasyster beräknad till nyårsafton och Moa ska få en lillebror som är beräknad den 10 dec.
Sammanlagt var vi ute i närmare 2 timmar och  när vi kom hem var kl. halv 11!!!! vart tog tiden vägen? Väl hemma blev det till att hänga upp tvätten som var klar, Moa lekte på sitt rum...nu sitter vi och äter lunch sen blir det vila för Moa och i eftermiddag kommer lUcas hit o leker....skoj!

Kommentarer
Postat av: Lucas

Hej Goa Moa! Så skojjigt det var idag när vi var ute å rejsade i snön! Å jag tjatar redan om att vi ska komma till er i eftermiddag oxå, jag tycker ju att det är så roligt att leka med dig! Tur att våra mammor oxå gillar varann =)

Nu sover jag så jag ska orka vara på hugget när vi ska leka. Vi ses snart, kram så länge!

2010-11-29 @ 11:48:06
URL: http://lucaswilner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0