Mitt allra första....

Jaha....då har jag varit på mitt allra första föräldrarmöte och det var så klart på Moas dagis. Mellan 18-20 fast kom inte därifrån förrän kvart över. Dennis fick ta kvällsbadet, leken och nattningen och det brukar gå allra bäst så. Det är lättare när han gör det för mig ska hon testa hela tiden så det tar i regel lite längre tid än vad det behöver göra :)
Ang. föräldrarmötet så var det mycket onödigt snack som ledningen i kommunen, deras riktlinjer osv. Lite så på ytan kan det väl vara ok men att gå djupare i det är inget som direkt intresserar mig...tyvärr! Intressant var när fröknarna visade bildspel på barnen in action, hur deras dag ser ut och om dem håller på med något särskilt osv. Sen blir det Lucia frukost den 13 dec och julfest med tomten den 16 dec. Kul för Moa!!

Nu ska vi hålla kväll...jag vet kl. är 21:47 och snart kallar sängen känner jag *skäms* Men jag vet vad som väntar imon så behöver vila upp mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0