kuligt :)

Ja, så var förmiddagen gången och den har trots allt blivit bra. Trodde Dennis skulle skotta snö hela förmiddagen men han kom hem redan vid 9 så det var bra :) Då hade jag o Moa hunnit mysa, tvätta, äta frukost, rita och leka lite. När Dennis äntligen kom så tog vi på oss alla ytterkläder och begav oss ut på back jakt. Har inte så många backar på vårt område och dem som fanns var inte uppåkta så där sjönk pulkan djupt. Men en promenad och lite åk i backen blev det i alla fall.
Därefter tog vi oss ner i byn och åt den där frukost buffén som var planerad...satt fint i magen efter lite utelek. Aptiten var på topp...för oss alla tre.
Efter den sena frukosten så blev det shopping och sen hem. Nu sover både min älskade man, efter att ha varit uppe sen kl. 02.00 och min älskade dotter som tyckte det var lägligt att gå upp halv 6 en lördag morgon. Funderar själv på att lägga mig en stund i soffan. Ska ju iväg i eftermiddag också.
Det enda som inte blivit gjort idag, som var planerat, var bakningen men det kommer en söndag imgon också och då är det ju första advent. Då MÅSTE det bli bak så man kan få sin adventsfika med lussebullar och glögg....mumma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0