Fullt ös hela dagen

Dagen har gått i ett och det började med mys i soffan framför tvn och lite tecknat innan vi begav oss av för dagis.


Sen blev det massa städ och julpyntande för mig. Dessa timmar hon är på dagis går alldeles för fort och ag hann inte klart med allt innan det var dags för hämtning på dagis. Det första Moa sa till mig idag när jag kom och hämtade henne var "bajsat"...jaha du, tack för den :) Påklädning och sen ut till Nisse som stod där ute och väntade på oss i snön.


I vanlig ordning blev det en fruktstund i vagnen på vägen hem. Väl hemma så fortsatte jag och Moa att hjälpas åt att stryka tomtegardinerna och hänga upp dem, vi satte fram lite julpynt och Moa hittade en fin mössa som hon så klart skulle fotas i. Hon säger "foto" :)

Hon är så fin min lilla flicka. Precis nu när vi är klara så kom Dennis hem så nu blir det lite middag för honom o Moa. Själv ska man lyxa till det och gå ut o äta med en kompis och sen se en bio efter det. Ska bli riktigt trevligt.
Nä...åter till hushålls sysslorna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0