Vad händer idag då?

Nu har vi precis ätit frukost och jag sitter och funderar på vad som ska hända idag?! Ska vi ta öppna förskolan?! Eller ska vi ta bussen in till malmö?! Eller ska vi bara vara hemma och ta det lugnt?! Usch, jag hatar när det är så här att man inte vet vad man vill, orkar eller känner för.
Helst av allt vill jag ju att bebisen ska komma idag med tanke på att idag är det ju BF dagen, men det är väl det enda som jag inte kan bestämma över :(
En sak vet jag och det är att det blir ögonbryns plockning och färgning i eftermiddag så man kan bli lite fredagsfin. Sen är det ju helg och dags för fredagsmys ikväll. Nä, nu får jag ta och röja upp lite i köket efter frukosten, sen blir det väl påklädning och en promenad i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad du skriver=) Hoppas du hann till friskvårdshuset=) Nu har jag med en blogg tihi=)

2010-12-10 @ 15:47:22
URL: http://litenmaaria.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej! Har nu hittat in till din nya blogg! Spännande att det snart är dags för lillebror att komma! Jag gick 9 dagar över med Ville och 1 dag med Ebba så det kan hända att pojkarna trivs bra i magen ;) Lycka till när det är dags! Vart bor ni någonstans, utanför Malmö vad jag förstår av inlägget? Vi håller ju på att bygga hus i Skegrie som blir klart till våren, ska bli skönt! Ha en trevlig kväll! Vi har också käkat tacos i ska nu se när JAY vinner IDOL ;) Kram Sara

2010-12-10 @ 20:08:22
URL: http://sarabiveus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0