Usch då...

Alldeles för tidig morgon. Klockan är bara 06:08 här just nu och jag har varit vaken sedan kl. 05 för att amma Albin. Sen tänkte jag att jag kunde gå ner och sätta mig i titta på tv för jag var inte så trött. Då vaknade så klart Moa när jag gick nerför trappan...säger bara en sak. ENPLANSHUS tack!!!!
Så hon fick också komma ner. Så nu sitter vi tre här nere i soffan och myser. Dennis och Nisse ligger kvar i sängen. Idag blir det som sagt var en storhandling, lite julklappshandling, lussebullsbak och julklappsinslagning. Vid 15 tiden i eftermiddag kommer min syster och Jennifer. Det är hennes minsta barn, hon är 5 år. Jag och syrran ska fixa en sak (hemligt) så kan Moa o Jennifer leka. Men hur ska jag hinna med allt detta idag?!
jaja, det ska nog gå...det får gå helt enkelt.. hihihihi :) Ska kanske börja med att hoppa in i duschen nu...


Albin och Dennis tog enmysstund i soffan igår kväll.


Morgonmys i soffan innan dagens alla punkter måste börja bockas av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0