Super trött

Nu visas det Nalle Puh på tv och Moa sitter klistrad. Det är alltid ett avsnitt av Nalle Puh och ett avsnitt Handy Manny innan det är dags för sängen. Dennis och Albin sitter och sover i den andra soffan fast det är jag som är super trött. Jag hatar att vara trött. Albin sov ändå ganska bra i natt. Vaknade första gången kl. 01 och sen somnade vi 02, sen vaknade han igen kl 05 och när han ätit då så gick vi upp....inte konstigt man är trött.
Sen har det varit full rulle hela dagen och jag har bara fått gjort hälften. Vi fick dock handlat och jag har slagit in 2 julklappar...där är en del till att slå in. Får göra det ikväll när Moa somnat. Men...inga lussebullar blev bakade, det får vi göra imorgon. Även syrran och jag fick gjort det vi skulle medans Moa lekte med sin kusin Jennifer. Dem är för söta.
Nu ska jag ta en promenad med Nisse i det svin kalla vädert....Brrrrrrrr!!!! Fryser redan :( Sen blir det en kopp kaffe för att få tillbaka värmen och vakna till lite så man kan vara lite social med maken i soffan. Om han nu vill håll sig vaken vill säga ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0