Nu är jag här igen...

Hoppas ni sett framemot detta...att jag är tillbaka här :) Det har varit en omtumlande tid dem senaste dagarna. Min lille son, Albin kom i tisdags den 14:e december kl. 16:41. Helt underbart och så mycket glädje man känner. Han är gudomlig och så älskad. Dagarna därefter var jag kvar i Lund och hämtade mig och bara vilade upp mig. I torsdagskväll åkte jag o Albin hem till vårt lilla hus som redan känns för litet :( I fredags fick jag vara själv med båda barnen och förmiddagen var rent av kaotisk....usch, det blev genast mycket direkt. Fick inte hålla Albin för Moa...utan då skulle jag hålla henne också. Nu är det mycket bättre och hon bryr sig inte när  man håller honom. Hon är så snäll och gullig mot honom. Pussar honom, klappar honom och säger att han är söt.
Senare under fredagen fick jag reda på att min morfar gått bort...*snyft* Det har gått så fort. Fick veta för ca  2-3 veckor sedan att han hade cancer och den har varit agressiv. Jag stod min mormor o morfar nära så detta har tagit mig hårt och under hela dagen igår var jag väldigt ledsen och grät mycket. Såg verkligen hemsk ut...ögonen var så svullna och små och det var svårt att hålla dem öppna. Men....vi hade ett ärende, vi skulle hämta hem vår lilla Nisse som varit hos syrran och köpa en amnings BH till mig...det var allt!!
Nu har saker börjar lugna ner sig och jag ska försöka hitta tid under dagarna för att delge mig till er av min vardag och hur livet är med två små barn och få allt att gå ihop.
Här kommer lite bilder från de senaste dagarna....

Ca 2 timmar gammal


Stolt mamma med nykläckt son


Inte ens ett dygn gammal


Vi myser lite under vår "lugna" tid på patienthotellet


Syskonen Moa o Albin

Nu ligger Moa o sover, Albin sover i ungefär en timme till sen är det matning för honom, så JUST NU ska jag dricka julmust och äta lite choklad. Hörs snart igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0