Mys kväll

Ja, så har denna dagen också sprungit förbi men...jag har fått städat ovan våningen. Så det känns bra. Dessvärre blir det ett samtal till vårdcentralen imorgon för jag tror att jag kanske har fått en urinvägsinfektion till. PUH!!! Något är det i alla fall. Så under eftermiddagen blev det vila och matlagning, Dennis är så underbar och tar alla rundorna med Nisse. Vad skulle jag gjort utan honom?! Jag är så lyckligt lottad :)
Nu ska jag snart iväg och hyra film för min o Dennis lilla myskväll. Undrar vad jag ska ta för någon...lika svårt varje gång. Ska även handla några goda pålägg för vår nyårs frukost imorgon. Det blir pannkakor och bullar...en bra start på den absolut sista dagen på 2010.
Fick ännu ett tråkigt besked idag...vet inte hur lång tid min mormor har kvar. Så det blir en sväng in till henne under helgen. Hoppas jag hinner denna gången?! Slutet på 2010 har verkligen varit turbulent. Både glädje (Albins födelse) och sorg (morfars bortgång och nu detta med mormor) men jag måste ändå säga, trots att Albin kom till världen, att jag hoppas 2011 blir ett bättre år. Albin är det bästa som hänt i år i alla fall....på långa vägar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0