Mys i solen

Ja, så var kvällen här igen...helt galet vad tiden går. Nu är det snart mitten på december dessutom och dett aåret är slut. Jaja, dagen har rullat på och som sagt kom en god vän till mig. Camilla. Vi hade mycket att prata om, var ett bra tag sedan vi sågs och nu hann hon med att se mig i tjockt format också :) Det var jätte skoj att träffa dig gumman!!! Innan Camilla kom så hann jag och Moa ner i byn och hämta ut min och Dennis klocka som vi hade lämnat in för batteri byte...äntligen kan man börja använda den igen. Att det ska ta så lång tid att väl få iväg en klocka för batteribyte när den väl har stannat.
Det var jättefint väder, säkert en -5 grader och solen sken....mysigt. Moa hatar att få solen i ögonen och säger "solen bort"...lite svårt att förklara att inte mamma kan ta bort solen, den sitter fast bland molnen säger jag...hahhaa :) Därför dessa störtsköna solbrillor som hon har på sig och när hon får på sig dem säger hon "tuffing"...så klart du är en tuffing säger jag ju. Hon är för söt.
Imorgon är det dagis dags för Moa igen och jag har inget planerat...förslag?? Om inte så får det bli ett bad och kanske avfrostning av frysen och städning av kylen, alla hyllor osv...så har ni bättre förslag så förstår ni säkert att jag gärna tar emot dem ;) Måste bara flika in med att vår kära katt ligger här bredvid mig i soffan och kollar på tecknat...ser så skoj ut.
Nu blir det en liten god äggmacka och te...gotti gott gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0