Mina älsklingar

Eftermiddagen har flytit på den med....massa mys i soffan med film och sen blev det middags lagning. Köttfärspaj blev det idag och en god sallad till det. Mumma. Sen var det helt plötsligt kväll....och just nu håller Dennis på att natta Moa och det verkar vara amningsdags...igen...för lille Albin. När Dennis nattat klart, Moa somnat, Albin fått mat och Nisse varit ute en kort runda så blir det lite egen tid för mig o Dennis med en god kvällsfika :)
Min familj är helt underbar, mina barn är dem bästa och sötaste, min Dennis är den bästa som finns i alla kategorier och hela mitt liv är Bäst. Så tacksam för att man kan få ha det så här bra och vara omgiven av så många underbara människor.


Albin igår kväll med pyjamasen på :)



Moa ikväll med sin pyjamas framför tvn



Medans Albin sov gott i sin korg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0