Mellandags rean...

Jajamen..here we come mellandags rean. Vi tänkte bege oss in till Burlöv Center tror jag eller så blir det Nova. Vi får se vart det bär hän. Tänkte fynda lite kläder till Moa o Albin och kanske något kul till mig o Dennis också :) Nu mår jag tack o lov bättre. Mår inte illa längre och min hals känns inte lika tjock. Nu är det istället Dennis som mår illa och för honom känns det som han ska kräka hela tiden...inget kul. Vet precis hur han mår den stackaren. Vad är det som cirkulerar här hemma egentligen?! Hoppas snart att vi alla mår toppen igen.
Glömde förresten berätta att Linda fick sin lilla dotter igår och dem mår alla bra. Nu har Lucas också fått sin bebis :) Det blev 13 dagar mellan Albin och Alina, som hon ska heta. JÄTTE STORT GRATTIS!!!!!
Nä...nu bär det av in i smeten...PUH!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0