Mår inte bra

Nä, fy bubblan vad jag mår dåligt. Mår så fruktansvärt illa hela tiden och har gjort hela natten. Varje gång jag vände mig trodde jag att jag skulle kräka. Det måste vara nåt jag ätit för magen är inte helt i form. Har inte fått i mig någon föda idag ännu...Dennis är o tränar så när han kommer hem har han med sig skorpor och nyponsoppa. Han är så snäll min Dennis. Han gav mig sovmorgon i morse. Jag o lilleman nannade vidare till fem över åtta....det gillar vi :) Moa o Dennis gick upp halv 7.
Nu sitter Moa o ritar, lilleman vilar på min arm o jag ska betala räkningar...yipeeee!!! I eftermiddag blir det lussebullsbak och lite senare, vid 18 tiden, kommer min pappa o bror hit. Då ska vi fira jul med uppesittarkväll med Bingolotto. Har inte spelat bingo på år o dar så det blir nog trevligt. Undrar bara en sak...hur ska jag orka hålla mig vaken så länge?! Det blir en utmaning...hihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0