Lördagsmys

Så nu är Moa nattad och sover gott....thank god för att Dennis är hemma. Hihihihi....det går så mycket fortare när han nattar. Nu ska vi ha lite lördagsmys med kladdkaka, vaniljvisp och en kopp kaffe. Gotti gott gott!!!!
Bilden visar min födelsedagspresent som jag fick av Dennis. Jag fick enbart berlocken som man kan sätta in en bild i. Den är från Pilgrim är är jätte snygg....Han ville jag skulle sätta in en bild på barnen sen men så klart ville jag ha en bild på honom, på så vis är han nära mitt hjärta alltid :) Även symboliskt. Kedjan köpte jag igår på guldfynd och jag tyckte den passade bra. I ringen står det Love, faith, hope, believe....tycker det var fint...eller?!


Kommentarer
Postat av: Maria

Det blev faktiskt jättefint med den kedjan=)

2010-12-11 @ 21:25:27
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0