Lördagsmorgon!

Så var lördagen kommen och BF närmare sig för mig med stormsteg. Enbart 6 dagar kvar....wieeee. Vill han ska komma ut nu ju. Dennis har kört tidningarna i natt så han sov till halv 8 vilket jag o Moa också gjorde. Skönt med lite sovmorgon :) Sen körde jag o Moa och köpte bullar som vi skulle ha mys frukost med..Dennis skulle på fysträning med brandkåren så han gick lite över 8.
Efter min och Moas frukost tog vi på ytterkläderna och gick på promenad med Lucas och Linda och deras två hundar. Vi var ute i nästan 1 ½ timme....det går inte så fort när barnen ska gå själv. Det går dock inte fortare när dem sitter i vagnen och vi två höggravida ska vagga oss fram med hundar och vagnar i snön...hem kom vi igen i alla fall och nu lyssnar Moa på sin spellista och sjunger med och jag ska ta tag i städ o tvätt :( Får se vad lördagseftermiddagen bjuder på....nåt skoj hoppas jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0