Lite om dagen...

Ja, denna dagen har bara sprungit förbi...helt galet. Dennis kör tidningarna denna veckan och har inte kommit hem förrän vid 6 halv 7 på morgonen. Albin vaknade i morse halv 6 och ville äta, då vaknade Moa också...så det var bara till att gå upp, annars var min tanke att vi skulle nanna vidare :) Albion somnade om direkt och jag o Moa la oss i soffan och kollade på Toy Story så blev det en o annan plur då...Dennis kom en stund senare bara och höll oss sällskap. Vid 8 gick jag o Moa upp igen och åt frukost. Dennis och Albin sov vidare till lite över 10.
En annan tanke jag hade idag var att städa och därmed städa bort julen ur huset men det smög sig. Vi åt mellanmål, sen gick vi en låååång runda hela familjen och när vi kom hem blev det lunch och sen skulle jag o Albin till bvc...igen. Hade glömt från Moas tid att man faktiskt ska springa där en gång i veckan. Puh!!! Albin hade gått upp 270 gram :) Hon sa att han var väldigt stadig med blicken så hon gjorde 4 veckors testet, att han skulle följa en kloss, och det gjorde han bra fast han bara är 2 veckor.
Eftermiddagen har också gått förbi fast man egentligen inte har gjort nåt särskilt. Har ännu inte riktigt kommit in i någon bra rutin med att vara hemma med två barn. Pyjamasen åker inte av förrän närmare lunch och det ser ut som tredje världskriget här hemma :( Fast att jag har den lyxen att Dennis är hemma hos mig och kommer vara till den 1 april så blir det inga rutiner...kanske är för mycket begärt efter bara 2 veckor?! Det ska nog ge med sig.
Nä, nu är det nattning av Moa, en promenad med Nisse och sen lite kvällsfika som står på schemat...


Igår kväll med bror o syster i sina pyjamasar. Moa skulle så klart ha sin nya pyjamas på sig direkt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0