Kul i kulhuset

Oj, vad tiden går...den bara springer iväg. Klockan är redan kvart över 2. Morgonen flöt på bra. Moa kom in och väckte mig kl. 06:02 och sa" bajs" "bajsat". Kan ju säga att det finns roligare sätt att vakna på. Det var bara till att gå ner och byta sen blev det tecknat för henne. Albin vaknade vid 7 tiden och då var det matdags. Sen var det par böjbyten, frukost för oss andra, påklädning av barnen, själv fick jag duschat och sen bar det av mot Trelleborg och till Kulhuset för massa lek. Vi träffade upp Moas, farmor, faster och kusin Kasper.
Vi lekte på, Albin sov och sen åt vi lunch och vid 13 tiden körde vi hemmåt igen.
Nu har jag precis varit ute med Nisse en runda...svinkallt är vad det är. Så nu sitter jag i soffan med en kopp te. Moa myser med mig medans hon tittar på Pippi och Albin ligger hos Dennis och båda två sover. Detta är vardagsmys och avkoppling :) Det tycker vi om.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Mys på gumman :), ha en fortsatt underbar dag. puss & kram

2010-12-20 @ 15:09:14
Postat av: Anna

Tack! :) Mysigt med barnen tätt, det har jag alltid tyckt, men såklart fullt upp :) Jajamen, för 250 är allt inräknat, jag gör allt från ett vitt papper och utgår från kundens önskemål. Du kan kika på annaform.se för att se lite av det jag gjort, sedan är det bara att mejla på [email protected]!

/Anna

2010-12-20 @ 18:50:07
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0