julen är här

Ja, idag är det söndag och 2:a advent och 3 veckor kvar till julafton. Tack o lov så är alla julklapparna fixade här hemma förutom en och kanske något litet mer till Moa och lillebror, som vi hoppas kommer innan julafton :) BF är ju på fredag den 10 dec så vi får se när han känner för att fylla år. Men i vilket fall som så har julen kommit till oss. Granen är uppe. I år blir det en falsk gran som bara är 150 cm hög och passar perfekt under trappan. Det finns inte så mycket plats i vardagsrummet bland Moas alla leksaker. Den blev jättefin och vi är väldigt nöjda. Tyvärr gör den sig inte riktigt rättvis på bild, den är mycket snyggare i verkligheten :) Efter lunchen begav vi oss ut på ytterliggare en dag i pulkabacken. Vi var ute i närmare 2 timmar och det var riktigt roligt. Stor som jag är så skulle jag prova åka och hej vad det gick. Jätteskoj, kittlade mycket i magen och jag fick mig ett gott skratt. Moas kusin Kasper och faster kom också förbi. Nu blir det matlagning och sen mys söndag...




Moa fick smaka polkagris för första gången...det var en höjdare att gå runt o slicka på den. Men...de är ju inte lördag idag så det fick bara bli en liten stund sen fick det vara nog.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0