Ja, o så här blev dagen

Vi beslutade oss efter lite sms skickande till Maria att vi skulle åka bussen ihop till Malmö och kolla lite affärer och fika. Bussen gick 9.51 och hämtade upp henne 9.54 så var vi i malmö lagom till affärerna öppnade. Tänk att Moa blir 2 år i januari och detta var första gången hon åkte buss.....hahahhaa. Jag själv tycker det låter helt galet. Hon tyckte inte det var nåt särskilt förutom att den var stor och körde fort :)
När Moa o Theo vilade middag i sina vagnar så passade vi på att fika och när vi sen skulle ta bussen hem 12.58 så var där redan en barnvagn på bussen så jag o Maria kom inte med :( Bara till att vänta en halvtimme på nästa och då kom vi hem, men då blev det stressigt för oss. Vi var hemma kl. 14 och skulle vara på mitt lilla ansiktsfix 14.30. På vägen hämtade vi upp Linda o Lucas som också skulle dit.
Vi hann ju så klart, effektiv som man är :) Barnen skötte sig exemplariskt medans vi låg och blev behandlade.... gissa hur snygga vi blev. WOW!!! Nu kan vi föda vilken dag som och dessutom göra det i snygg feja :)
På eftermiddagen blev det promenad med Nisse, hem, Dennis kom hem och hade glömt sin pärm så jag o Moa följde med som sällskap till Trelleborg så han kunde hämta den igen. Snällt va?!
Nu nattar Dennis Moa och jag ska ut och laga Tacos till oss som vi kan fredagsmysa med...sen blir det popcorn, choklad och julmust också så klart....mmmmmm.



Moa i väntan på bussen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0