Insnöad på "landet" ?!

Ja, dagen blev inte riktigt som planerad. Tanken var att jag o Linda skulle ge oss själv, utan barn, en shopping dag på Center Syd eller Nova....men det smög sig. Det har vräkt ner snö hela dagen och ingen plog har setts till på långa vägar så vi tyckte inte att shopping med livet som insats var någon bra idé :( Vi fick stanna hemma och fika hos Linda. Det var lika trevligt det förutom att där inte fanns affärer...men glögg, te, lussebullar, pepparkakor och ett gott sällskap fanns det och det tycker vi om. Massa snack blev det också om att vi inom 1 månads tid kommer vara tvåbarns föräldrar och om vad vi har gett oss in på...hihihihi!!!
Jag kommer ihåg när moa var född och det första jag sa var "aldrig mer" och nu är man här igen?! Är man klok eller?!
Anyway, dagen har spenderats i svedala och det fick bli pulkan när det var dags för hämtning på dagis...det säkraste färdsättet just nu känns det som. När vi kom hem blev det mellis coh sen har vi bara lekt hela eftermiddagen. Det är så roligt att titta på Moa när hon leker. Hon snackar och sjunger hela tiden. Hon ska gå o handla och packar sin varukorg och säger att hon packar upp sen. Pratar med sina dockor om dem ska ha välling och vatten och så behöver dem en nya blöja osv. 
Imorgon blir det till att åka pulka med Moas kusin Kasper och sen fika + att det är ju Dennis födelsedag. Hoppas han blir glad för presenten jag o Moa har köpt till honom. hehehhee.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0