Idag då?

Ja, så var det den 14:e dec vilket betyder att min egen D dag har paserat. Ska det ske idag då? Jag sa att lilleman inte fick komma senare än den 13:e dec men jag fick inte som jag ville nu i heller :( Förresten, har ni några bra och fina namnförslag på pojknamn som passar ihop med Moa? Tacksam för tips för vi är lite oeniga.
Anyway, Moa får vara hemma från dagis idag för hon har lite feber...dock bara 38,1 men ändå. Det är feber :( Så det får nog bli till att fixa frys o kul men badet blir det nog inget med. Sen blir det nog en massa mys med min lilla flicka och en liten promenad till byn för att posta julkorten och lite andra ärenden.
Men först på schemat står det...FRUKOST!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0