Huvudvärk :(



Vet egentligen inte vad jag ska skriva för just nu känner jag mig ganska så tom i huvudet. Precis fått ett mindre kul besked och det gjorde inte huvudvärken bättre som jag redan hade :(
Jag o Linda var i alla fall iväg på Nova och skulle shoppa loss...hahhaa, ja, just det. Jag var den enda som kom därifrån med en påse och det var strumpor till Dennis. Hur kul är det?! Vi vaggade runt där inne och hittade inte ett jota att köpa :( Jag som ville handla. När vi kom hem blev det en promenad med hundarna och sen gav  vi oss av mot vars ett håll och hämtade barnen på dagis. Dem går ju inte på samma dagis.
När jag hämtat Moa så gick vi ner i byn och gjorde lite ärenden och sen hem och tog oss en god fika/mellanmål :) Sen blev det lek för Moa, jag la mig i soffan o vilade mitt onda huvud lite men sen var det bara till att ta tag i vardagslivet igen och laga lite mat. Under tiden vi lagade mat, får ju säga vi eftersom jag har min lilla snart 2-åring som hjälpreda, ringde Dennis och sa att han var på väg hem så idag blev det middag ihop hela familjen. Alltid trevligt :)
Dessvärre, har han gått o tränat nu på kvällen så nu sitter jag här med nattningen av Moa..hon har fortfarande inte somnat. Imorgon ska jag försöka att göra något roligare inlägg men just nu passar det inte sig riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0