...

Ja, jag vet...ingen rolig rubrik men jag kom inte på något :( Vi tog oss igenom eftermiddagen också och Moa fick ännu ett utbrott när Camilla och hennes son var här. Hon ville smaka på mitt te som var alldeles nylagat...vilket betyder varmt!!!...men, hon ville inte godta det. Jag sa till henne att hon fick vänta men icke. Det slutade med att hon låg på golvet och skrek innan hon märkte att jag inte skulle ge med mig. Vilket härligt humör hon har min söta lilla Moa :) Det ska trilskas och ha sig precis hela tiden.
Men...som sagt, Camilla kom och vi drack kaffe och snackade, för så klart blev Moa go igen när hon märkte att hennes taktik inte fungerade, så vi kunde prata med varandra. Alltid lika trevligt när vi ses. Sen blev det middag och därefter lite tv tittande innan Moa fick hoppa i säng.
Nu sitter jag o Dennis här i soffan och jag ska ta mig i kragen och ta en dusch tänkte jag. Men först ska vi se färdigt filmen vi börjat se. Den heter Old School och är faktiskt en riktigt rolig film.





Camilla med lille Albin och hennes son Malik



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0