Besviken :(

Vi fick ju inte se något luciatåg på Moas dagis...det var bara frukost och det var så klart mysigt ändå men jag trodde vi skulle få se dem äldre barnen "lussa" för oss...men icke så lite besviken är jag :( Jag får väl nöja mig med att kolla på Lucia tåg på internet men så klart inte samma känsla.
I vilket fall som så efter frukosten så  promenerade vi hem och tog ut Nisse på en lång runda...tog 1 ½ timme. Det var Linda som drog ut mig på den...antar att hon ville ha ut ungarna men inget hände. Om jag nu inte tappade honom på vägen...men de borde jag väl känt?! hahahaa
Nu leker Moa för fullt och jag sitter här o slappar lite i soffan o lyssnar på denna braiga låt...Snart kommer en kompis till mig och det blir fika med varmt att dricka och lite lussekatter. Dem kan man aldrig tröttna på.





Kommentarer
Postat av: Maria

Den låten är faktiskt sjukt bra=) Bättre än vinnarlåten haha

2010-12-13 @ 20:47:39
URL: http://litenmaaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0