3 år idag


Sorry för att det inte kommit något inlägg tidigare idag men det har varit full rulle hela dagen. Idag firar jag o Dennis 3 årig förlovningsdag :) Känns super och dagen började med lämning på dagis sen körde vi in till malmö. Kändes konstigt att åka in båda två utan Moa men hon har ju det skoj på dagis. "Gagis" som hon säger. Vi hade lite ärenden att fixa och sen hem och äta lunch. Pastamannen för att verkligen fira...hahahah! Gott i alla fall. Därefter gick vi en runda med Nisse och gick och hämtade Moa på dagis. Utanför dagis väntade Maria och Theo. Dem skulle med hem till oss.
Ni skulle sett Moas min när hon såg att Dennis var med och hämtade på dagis. Hon blev så glad och sa hela tiden "pappa kom", "pappa kom gagis"...så söt. Sen blev det pulkan hem.
Jag, Maria, Moa och Theo fikade mellis när vi kom hem och sen tog Theo sig en plur i Moas säng. Moa lekte för fullt med sin tågbana som vi köpt till henne idag.
Nu under kvällen har jag o Moa lagat mat och myst i soffan. Dennis är på brandkåren på möte och har ännu inte kommit hem :(
Har varit mysigt att få spendera dagen med Dennis. Nu är han ledig från sitt vanliga jobb i 4 månader fast han kommer ha brandkåren och tidningarna under tiden så klart...men dagarna har vi ihop och det tycker vi om :)
Han ringde precis och sa han var på väg hem så lite förlovnings mys framför tvn kommer det bli....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0